mvb

Rail & OV publiceert MVB-jaarverslag 2022

Rail & OV publiceert MVB-jaarverslag 2022 Gepubliceerd op 02/08/2023

Veel van onze deelnemers zijn geïnteresseerd in ons beleid op het gebied van Maatschappelijk Verantwoord Beleggen (MVB). We vinden het dan ook belangrijk om onze deelnemers helder inzicht te geven in de wijze waarop we in ons beleggingsbeleid rekening houden met alle facetten van MVB. Daarom heeft Rail & OV ook dit jaar een MVB-jaarverslag uitgebracht. Het MVB-jaarverslag geeft niet alleen een overzicht van de belangrijkste ontwikkelingen en mijlpalen die in 2022 zijn behaald, maar blikt ook vooruit naar de richting die we de komende jaren op willen gaan. Dit jaar zijn we opnieuw een stapje verder gegaan ten opzichte van vorig jaar, wat zich onder meer vertaalt in het feit dat nu ook een accountant heeft meegekeken met ons MVB-jaarverslag.

We hopen dat de publicatie van dit MVB-verslag leidt tot nog meer betrokkenheid en gesprekken met de belanghebbenden van ons pensioenfonds en wensen u uiteraard veel leesplezier toe.

U leest hier het MVB-jaarverslag 2022.