Wij besteden veel aandacht aan onze dienstverlening. Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Belt u dan met ons. Misschien kunnen wij het samen oplossen. Komen we samen niet uit? Dan kunt u bij ons een klacht indienen. Lees hieronder of in het klachtenreglement hoe u een klacht indient.
Stuur binnen zes weken een reactie naar:
Aan het bestuur van Pensioenfonds Rail & Openbaar Vervoer.
T.a.v. Klachten Rail & OV
Antwoordnummer 4353
3500 VE UTRECHT
of mail naar:
klachten@railov.nl
Uw klacht wordt dan voorgelegd aan de Pensioen- en communicatiecommissie van het bestuur van Pensioenfonds Rail & Openbaar Vervoer. De Pensioen- en communicatiecommissie gaat met uw klacht aan de slag. U ontvangt een schriftelijke reactie binnen drie weken.
U kunt na het doorlopen van deze klachtenprocedure een beroep doen op de Ombudsman Pensioenen of de rechtbank.
Ombudsman Pensioenen:
Postbus 93560
2509 AN ’s-Gravenhage
tel 070 349 9620